Підвищення ефективності часто пов’язане з відповідністю організаційної структури кільком основним вимогам:
Організація відділу продажів нерухомості – це, перш за все, побудова команди. Коли повною мірою опрацьовані й донесені мета та обов’язки всіх учасників процесу. У сфері нерухомості організаційну структуру продажів також можна визначити як сегментацію відділу на спеціалізовані групи, в залежності від проєкту.
Операції по угодам з нерухомістю та управління – все, що потрібно для правильного поєднання елементів (людей, процесів і систем), які зроблять організацію успішною. Моделювати й створювати процеси для кожної можливої ситуації, з якою зіткнеться команда – важлива частина побудови провідних торгових організацій.
Системний, комплексний і технологічний підхід до ефективного вкладення капіталу в надійні об'єкти в Україні та за її межами.
Пошук і залучення часткового або повного фінансування для бізнесу.
Професійне створення ефективної і надійної системи фінансового управління та супровід фінансової діяльності бізнесу і проектів.
Якісні маркетингові стратегії для максимальної прибутковості проекту.
Гарантії збереження стандартів і якості, контроль витрати коштів і дотримання термінів, підвищення продуктивності при зниженні собівартості будівництва об'єктів.